Blog

PaydayMansion zapewnia swoim Afiliatom szeroki wybór materiałów promocyjnych, technologię optymalizacji leadów, maksymalnie elastyczne warunki współpracy oraz niezawodną obsługę, jak również najwyższe prowizje na rynku.

03.01.2015

Optymalizacja pod kątem lokalizacji

Jeśli chcesz dotrzeć do grupy ludzi mieszkających w określonym regionie, najprostszym sposobem na to jest optymalizacja strony pod kątem lokalizacji. Jest to prosty sposób na pozyskanie wyselekcjonowanego ruchu i poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. 

 
Najprostszym sposobem jest zamieszczenie informacji o lokalizacji w tagach w tytule strony. Jest to istotny element optymalizacji. Kiedy użytkownik będzie chciał odnaleźć produkt lub usługę w pobliżu swojego miejsca zamieszkania, z pewnością w wyszukiwarce doda frazę związaną z lokalizacją. 
 
Możesz również dodać informację o swojej lokalizacji do nagłówka H1. Najbardziej popularnym sposobem jest dodanie takiej informacji w zawartości strony, np. poprzez umieszczenie pełnego adresu siedziby. Lokalizacja może również znaleźć się w alt textach w grafikach i w adresach URL.
 
Wszystkie te metody optymalizacji pod kątem lokalizacji są bardzo pomocne i efektywne w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wprowadzenie ich do struktury strony internetowej z pewnością pozwoli na wyselekcjonowanie ruchu. Odwiedzający Twoją stronę, którzy są zainteresowani Twoim produktem lub usługą, w szybszy sposób odnajdą to czego szukają. Z pewnością zwiększy to konwersję i pomoże w lepszej monetyzacji leadów.